گوگل برای محاسبه رتبه صفحات در جستجوهایی که کاربران با موبایل انجام می دهند، علاوه بر فاکتورهای عمومی رتبه بندی نتایج جستجو مانند محتوا(content) ، عناوین  (title)، توصیف ها (description)و لینک ها (link)، عوامل دیگری را نیز مورد ارزیابی قرار می دهد:

ترکیب بندی صفحه: گوگل صفحات وبسایت را از نظر طراحی و ترکیب بندی در موبایل بررسی می کند تا مطمئن شود که صفحه بدون نیاز به اسکرول بار چپ و راست به درستی نمایش داده می شود.


دانستنی ها موبایل ,، ,ها ,بندی ,صفحه ,گوگل ,در موبایل ,ترکیب بندی ,می کند ,موبایل بررسی ,کند تامنبع

چگونه برندینگ قوی داشته باشیم

سئو در موبایل با سئوی معمولی چه تفاوت هایی دارد؟

کارشناس دیجیتال مارکتینگ چه کسی است؟

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

تبلیغات موثر با هدایای تبلیغاتی ؟؟!

10 رنگی که فروش را افزایش می دهند

5 هدیه تبلیغاتی پر طرفدار

مشخصات

آخرین جستجو ها

A bit of thinking SIMORGH فروشگاه تاچانکا اینجا زیبایی را درک کن دانلود فایل خرید اینترنتی هر روز با یک کلمه انگلیسی فلزیاب طهران کاوش دکتر ستایش هرچی دانلودز - دانلود هر چی کد و قالب سایت